Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(5)
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna
(3)
Autor
Martin George R.R
(4)
Martin George R. R. (1948- )
(2)
Chodorowska Krystyna
(1)
Jakuszewski Michał
(1)
Jakuszewski Michał (1958- )
(1)
Lu Marie
(1)
Miller John Joseph (1954- )
(1)
Miller Jos
(1)
Snodgrass Melinda M. (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
nieznany (0 1)
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Fantastyka
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Politycy
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Rzeczywistość alternatywna
(1)
Superbohaterowie
(1)
Zabójstwo
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Gatunek
Fantastyka
(2)
Antologia
(1)
Antologie
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Opowiadanie fantastyczne
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(DZIKIE KARTY / George R. R. Martin ; 1)
Tyt. oryg.: Wild cards I, 1986.
DZIKIE KARTY: 1. Dzikie karty ; 2. Wieża asów ; 3. Szalejący dżokerzy ; 4. Wyprawa asów ; 5. Brudne gry ; 6. Ukryty as ; 7. Ręka umarlaka.
Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej, obdarzając garść ocalałych nadzwyczajnymi mocami. Niektóre z istot zostały nazwane Asami z powodu nadludzkich zdolności umysłowych i fizycznych, inne z powodu przybierających różne formy deformacji ciał i umysłu Jokerami, nieliczni zwrócili się przeciw ludzkości i opowiedzieli po stronie zła. Dzikie karty to historia ich wszystkich. Pierwszy tom cyklu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(DZIKIE KARTY / George R. R. Martin ; 5)
Tytuł poprzedni: Dzikie karty
Tytuł poprzedni: Wieża Asów
Tytuł poprzedni: Szalejący dżokerzy
Tytuł poprzedni: Wyprawa asów
Tytuł następny: Ukryty las
DZIKIE KARTY: 1. Dzikie karty ; 2. Wieża asów ; 3. Szalejący dżokerzy ; 4. Wyprawa asów ; 5. Brudne gry ; 6. Ukryty as ; 7. Ręka umarlaka.
Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego… "Brudne gry", piąty tom cyklu superbohaterskiego "Dzikie karty", rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w "Wyprawie asów" i tuż po nich. Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(DZIKIE KARTY / George R. R. Martin ; 7)
DZIKIE KARTY: 1. Dzikie karty ; 2. Wieża asów ; 3. Szalejący dżokerzy ; 4. Wyprawa asów ; 5. Brudne gry ; 6. Ukryty as ; 7. Ręka umarlaka.
Poczwarkę, kobietę o przezroczystej jak szkło skórze, będącą królową dżokerskiego półświatka, brutalnie zamordowano w jej popularnym lokalu, Kryształowym Pałacu, odwiedzanym przez wiele sław świata dzikich kart.. Jej zabójcy poszukują dwaj mężczyźni: Jay Ackroyd, pracujący jako prywatny detektyw as, który znalazł jej zmasakrowane ciało, oraz samozwańczy stróż sprawiedliwości i dawny kochanek zamordowanej, Yeoman, którego ktoś próbuje wrobić w tę zbrodnię. Ich poszukiwania przeradzają się w koszmarną odyseję pełną przemocy i politycznych intryg, która na zawsze zmieni los dżokerów i asów na całym świecie. opis wydawnictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka znakomitych opowiadań.

Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej, obdarzając garść ocalałych nadzwyczajnymi mocami. Niektóre z istot zostały nazwane Asami z powodu nadludzkich zdolności umysłowych i fizycznych, inne z powodu przybierających różne formy deformacji ciał i umysłu Jokerami, nieliczni zwrócili się przeciw ludzkości i opowiedzieli po stronie zła. Dzikie karty to historia ich wszystkich.

„Pyszne ... Interakcje pomiędzy postaciami i nagłe zwroty akcji mają złożoność i klasę typową dla projektów sygnowanych przez George’a R.R. Martina”.

Austin Grossman, autor Inside Straight

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Przed czterdziestu laty pozaziemski wirus stworzył obdarzone nadludzkimi możliwościami istoty znane jako asowie i dżokerzy. Od tej pory toczą one walkę o swe prawa i szacunek

Akcja szóstego tomu cyklu Dzikie karty rozgrywa się podczas konwencji prezydenckiej Partii Demokratycznej w Atlancie. W centrum konferencyjnym Omni panuje groza. Fanatyczny przywódca religijny pragnie pozbawić dzikie karty wszelkich praw, a ukryty as władający potężną mocą zamierza wpłynąć na wynik konwencji. Na tym pełnym namiętności i intryg tle obserwujemy garstkę asów i dżokerów walczących o władzę nad krajem.

„Znakomita książka. W pełni spełniła moje nadzieje. Charakterystyka psychologiczna postaci oraz nieoczekiwane zwroty akcji są złożone, zaskakujące oraz pełne wolnego od sentymentów realizmu, czego zawsze spodziewam się po utworach George’a R. R. Martina".

Austin Grossman, autor powieści You

Na podstawie Dzikich kart Universal Cable Productions, wytwórnia, która wyprodukowała seriale takie jak W garniturach i Mr. Robot, przygotowuje obecnie serial telewizyjny.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego…

Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w Wyprawie asów i tuż po nich.

Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy mordu, który zmieni bieg świata

Poczwarkę, kobietę o przezroczystej jak szkło skórze, będącą królową dżokerskiego półświatka,

brutalnie zamordowano w jej popularnym lokalu, Kryształowym Pałacu, odwiedzanym przez

wiele sław świata dzikich kart.. Jej zabójcy poszukują dwaj mężczyźni: Jay Ackroyd, pracujący jako

prywatny detektyw as, który znalazł jej zmasakrowane ciało, oraz samozwańczy stróż

sprawiedliwości i dawny kochanek zamordowanej, Yeoman, którego ktoś próbuje wrobić w tę

zbrodnię. Ich poszukiwania przeradzają się w koszmarną odyseję pełną przemocy i politycznych

intryg, która na zawsze zmieni los dżokerów i asów na całym świecie.

"Zachwycające… Ma w sobie wszystko, co pragnąłem zobaczyć w nowej książce z cyklu Dzikie

karty. Interakcje między postaciami i nieoczekiwane zwroty akcji są skomplikowane, zaskakujące

oraz przepojone dalekim od sentymentalizmu realizmem, jak wszystko, co stworzył George R. R.

Martin".

Austin Grossman, autor powieści Crooke

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Ekscytująca kontynuacja bestsellera Warcross, która ponownie przeniesie cię do niezwykłej rzeczywistści wykreowanej przez autorkę.

Emika Chen ledwo uszła z życiem z Mistrzostw Warcrossa. Teraz, gdy zna prawdę stojącą za nowym algorytmem Neurołącza stworzonym przez Hideo, nie może już ufać jedynej osobie, której zawsze wierzyła i na którą zawsze liczyła.

Zdeterminowani, by położyć kres ponurym planom Hideo, Emika i Phoenix Riders łączą siły, by odnaleźć nowe zagrożenie czające się na oświetlonych neonami ulicach Tokio. Ktoś wyznaczył nagrodę za głowę Emiki, a jej jedyną szansą na przeżycie są Zero i CzarnePłaszcze, jego bezwzględna ekipa. Wkrótce jednak Emika dowiaduje się, że Zero jest kimś więcej, niż mogłoby się wydawać – a jego ochrona ma swoją cenę.

Jak daleko posunie się Emika, uwikłana w sieć zdrady i obawiająca się o przyszłość wolnej woli, by pokonać mężczyznę, którego kocha?

„Ekscytujący, naładowany akcją zastrzyk adrenaliny. Marie Lu swoich wyrazistych i pełnych determinacji bohaterów wrzuca w obmyślany w najdrobniejszych szczegółach świat nieskończonych możliwości.” – Leigh Bardugo, autorka cyklu Szóstka Wron

Warcross Marie Lu to książka jedyna w swoim rodzaju.To z jednej strony inteligentna, elegancka i niepozbawiona romantycznych elementów powieść, z drugiej zaś skrząca się barwami historia, w której akcja rozwija się w oszałamiającym tempie. Dosłownie pochłonęłam tę książkę – jest absolutnie fantastyczna.” – Sabaa Tahir, autorka Ember in the AshesPochodnia w mroku

„Wygospodarujcie trochę wolnego czasu, bo Warcross nie pozwoli wam się oderwać aż do ostatniej strony. Ta wciągająca, dynamiczna i pozwalająca się całkowicie zanurzyć w świecie przedstawionym powieść najpierw zabierze was na spacer po futurystycznym Tokio, a potem, za sprawą wynalazków technologicznych, pozwoli zwiedzać niesamowite światy wirtualne. Uniwersum stworzone przez Marie Lu pełne jest niebezpieczeństw, intryg i przyprawiających o zawrót głowy gameplayów.” – Amie Kaufman, autorka powieści Illuminae


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej